MOM MOVES IN UTRECHT

Flexibel sporten tijdens én na je zwangerschap!

ook indoor workouts en yoga

Blijf sporten tijdens én na je zwangerschap!

Ben je zwanger, net bevallen of al iets langer moeder? Dan kun je meedoen met Mom Moves! Als je moeder wordt, verandert er veel in je leven, maar ook in je lichaam. Door te sporten blijf je fit tijdens je zwangerschap en na de bevalling. Het is wetenschappelijk bewezen dat bewegen tijdens de zwangerschap zorgt voor minder klachten zoals rugpijn. Ook draagt sporten bij aan een goede conditie, fitter gevoel en betere gewichtstoename. Als je bevalling al even geleden is kun je met Mom Moves meesporten zodat je weer op je oude niveau kunt komen.

Bij Mom Moves sport je met andere zwangeren indoor of in de frisse buitenlucht onder begeleiding van professionele trainsters. Zij weten precies wat je lichamelijk aan kan als je zwanger bent of net bevallen. Ook weten ze welke oefeningen je beter niet kunt doen. Jóuw grenzen staan tijdens het sporten centraal! Naast het sporten met gelijkgestemden kun je tijdens trainingen tips en ervaringen uitwisselen met soon-to-be mom’s in jouw omgeving! Na de bevalling kun je gebruik maken van de reguliere sportlessen. Vanaf 12 weken na de bevalling kun je desgewenst zwaarder sporten in de Back on Track trainingen of in de Post Pila-Yoga les.

Geen vast abonnement maar flexibel!

Sport je liever binnen? Dat kan ook bij Mom Moves. Doe dan mee met een van de indoor workouts zoals ZwangerDance Fit, Belly Balance, Zwangerschapsyoga of Post Pila-Yoga. Ook na de zwangerschap kun je deze lessen doen. Alle lessen kun je reserveren met jouw lessenkaart.

Klik op de buttons hieronder veel meer informatie over Mom Moves, een overzicht van onze trainingen en de tarieven.

Recent nieuws

OVER SPORTEN EN LESSEN

Samen Zoomen!

Zoom je aankomende week weer mee met alle live online lessen…

Nieuwsgierig naar onze trainingen?

Join us! Meld je gauw aan.

Cursussen & workshops

Mom Moves is persoonlijk en flexibel!

Bij Mom Moves kun je verantwoord sporten op een persoonlijke en flexibele wijze. Mom Moves maakt gebruik van lessenkaarten, zo zit je niet vast aan een abonnement. Er zijn iedere week diverse lessen op verschillende locaties en verschillende tijden. Kies zelf welke tijden en locaties jou passen en sport wanneer het jou uitkomt! Je hoeft je hiervoor enkel online aan te melden, nadat je je lessenkaart hebt aangeschaft.

Mom Moves hecht daarnaast ook waarde aan een persoonlijke benadering. We werken samen met een kleine selectie trainsters die jou optimaal kunnen begeleiden tijdens het sporten. We houden rekening met jouw niveau en passen de oefeningen hier op aan. Tijdens de lessen is er ook ruimte om ervaringen uit te wisselen met andere zwangere vrouwen. Niet alleen gezellig, maar ook zéér leerzaam. De trainsters bieden je naast praktische oefeningen ook theoretische informatie die bij de oefening, houding of fase van je zwangerschap hoort. Verder ontvang je na jouw bevalling digitaal een oefenprogramma ten behoeve van de bekkenbodemspieren.

Wil je Mom Moves een keertje uitproberen? Dat kan! Meld je aan, kies jouw gewenste les en sluit je aan!

SCHRIJF JE NU IN VOOR EEN PROEFLES!

zwangerschaps cursus

Zwangerschapscursus Bevalt Goed!

Naast sportlessen ben je bij Mom Moves ook aan het juiste adres als je op zoek bent naar een zwangerschapscursus. Wil je je graag goed voorbereiden op jouw bevalling? Of lijkt het je juist heel gezellig om andere zwangere vrouwen te ontmoeten in de aanloop naar de bevalling? Doe dan mee met onze informatieve cursus Bevalt Goed!

In de cursus leer je alles over o.a.:

Aanvullend of los kan de partnerworkshop geboekt worden.

Scroll naar top