zwanger dancefit

Zwanger DanceFit

____

____

Indoor Mom Moves Workout

waar je lekker kunt dansen

Zwanger of al bevallen: DanceFit Body Workout

Wil je lekker swingen en zweten? Sport je toch liever binnen dan in de buitenlucht? Dan is de DanceFit Body workout echt iets voor jou! Zwanger en dansen gaan juist heel goed samen. Maar juist ook als je al bevallen bent is dit de perfecte uitdagende workout.

Doe mee en dans je fit! Op opzwepende muziek leer je een goed te volgen warming-up en choreografie (danspasjes) aan. Een superleuke manier om je conditie op peil te houden of te verbeteren. Daarnaast train je je hele lichaam en doe je pittige spierversterkende oefeningen voor armen, benen, billen en train je op verantwoorde wijze de buikspieren en bekkenbodemspieren. Daarbij maak je gebruik van diverse materialen zoals gewichtjes, elastieken, ballen. Er worden staand oefeningen gedaan of op een matje. Je zult oefeningen herkennen uit pilates, ballet en fitness. Een workout voor het gehele lichaam.

Zwanger en dansen is gezond

Dus ben je zwanger en hou je van dansen doe dan mee met deze les in Utrecht. Lekker aan je conditie werken op opzwepende muziek en door de oefeningen voel je je steeds sterker worden. Er is veel variatie en afwisseling, het uur vliegt gewoon voorbij. Ook na je bevalling is het een prima les om weer op te bouwen. Je hoeft geen heel goede danser te zijn om deze workout te kunnen volgen. En daarbij, iedereen kan dansen toch? Het belangrijkste is dat je er plezier in hebt.

Een DanceFit Body Workout

  • Warming-up (balletfitness)
  • Dancefitness choreo
  • Armen, schouders, benen trainen met materiaal (bijv. elastieken of bal)
  • BBB (Buik, Billen, Bekkenbodem) staand of op de mat
  • Cooling down & Stretch

Probeer deze workout uit!

Ervaar hoe fit en vrolijk je van deze DanceFit Body Workout wordt. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Je hoeft alleen binnenschoenen, water en een handdoek mee te nemen. Waardevolle spullen mag je meenemen de ruimte in. Een ding is zeker: je gaat gegarandeerd vrolijk en met veel energie weer naar huis.

Aan deze les doen zwangere vrouwen mee, pas bevallen moeders en vrouwen die al langer moeder zijn (gemengde groep). Ongeveer 6 weken (keizersnede ca. 9 weken) na de bevalling kun je weer meedoen aan deze les. Kijk bij leslocaties wanneer en waar deze les wordt aangeboden en reserveer de les in de agenda.

Mom Moves Utrecht: sporten als je zwanger of bevallen bent!

Sporters bij Mom Moves geven ons een 8.3!